Lite kort information

Vad är MND?
My Nordic Design är en hobbyverksamhet som har funnits sedan våren 2011. Alla smycken har jag gjort själv om inte annat anges. Mitt mål är att erbjuda ett brett sortiment som passar alla.

Vem ligger bakom MND?
Jag heter Elin Nord och jag är 18 år. Jag bor tillsammans med min familj i västerbotten, i norrland. Jag testade att göra smycken för första gången 2006 eftersom en kompis till mig var intresserad av det. Jag fastnade för det ett tag men intresset dog snabbt. 2010 kom dock intresset tillbaka och sedan har det växt sig större och större. Förutom att göra smycken så tycker jag om att dansa, fota och umgås med mina vänner.

Varför namnet MND?
Jag tror inte jag behöver förklara det närmare än:
My Nordic Design - Min Nordiska Design

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback